Bestellen

Ja dat kan zeker (mits het product niet te groot is)! Laat tijdens het bestellen in de opmerkingen even weten dat het gaat om een cadeautje en dan pakken wij dit leuk voor je in! Dit brengt voor jou geen extra kosten met zich mee.
Ben je op zoek naar een spel en kun je deze niet in de webshop vinden? Neem dan even contact met ons op! Waarschijnlijk kunnen wij dit spel wel voor jou bestellen en gaan wij dit voor jou uitzoeken!
Wanneer een product nog op voorraad is bij de leverancier, kunnen wij deze voor je nabestellen. Ben je opzoek naar een spel en zie je dat deze is uitverkocht? Dan kun je dus altijd even contact met ons opnemen om te zien of product is na te bestellen. Het kan dan wel iets langer duren voor het product wordt geleverd.
Als je op de pagina van een product bent, wordt er aangegeven of het spel op voorraad is. Is het product dat je wil hebben niet meer op voorraad, of zijn er niet genoeg van het product op voorraad voor het aantal dat je wil bestellen? Laat het ons dan vooral weten. Indien mogelijk bestellen wij de producten dan graag voor je na. De levertijd op nabestellingen kan wel iets langer zijn. Als een product is uitverkocht, kun je je bij het product inschrijven om een mailtje te ontvangen wanneer het weer op voorraad is.
De kortingscode kan worden ingevuld op de afrekenpagina of op de winkelmandpagina.
Je bestelstatus kun je zien op je accountpagina. Daarnaast krijg je automatisch een mailtje met een Track & Trace code wanneer je pakketje is verzonden. Heb je de mail nog niet ontvangen? Controleer dan even je spam. Staat de mail ook niet in je spam? Neem dan contact met ons op.
Als je bestelling succesvol is geplaatst, krijg je automatisch een mail met daarin een bevestiging van je bestelling. Soms kan dit even duren. Heb je na een dag nog geen mail ontvangen? Controleer dan even of de mail niet in je spam terecht is gekomen. Staat de mail ook niet in je spam? Neem dan even contact met ons op.