Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen


Het retourneren van een pakket in Nederland is gratis. Voor het retourneren van een pakket in België vragen wij een bijdrage van €5,95. Kwam je bestelling in aanmerking voor de gratis verzending (boven de €75), maar kom je door het retourneren van producten onder deze grens? Dan brengen wij de verzendkosten van de heenweg alsnog in rekening. Dit zullen wij verrekenen met het bedrag dat jij van ons terug krijgt. Als je jouw gehele bestelling retourneert, brengen wij deze verzendkosten niet in rekening.
Bestellingen worden bezorgd door PostNL (via MyParcel). PostNL bezorgt pakketten van maandag tot en met zaterdag. Eventuele vertragingen bij PostNL hebben wij helaas niet in de hand. De maximale levertijd die PostNL hanteert zijn 10 werkdagen.
Wanneer een product nog op voorraad is bij de leverancier, kunnen wij deze voor je nabestellen. Ben je opzoek naar een spel en zie je dat deze is uitverkocht? Dan kun je dus altijd even contact met ons opnemen om te zien of product is na te bestellen. Het kan dan wel iets langer duren voor het product wordt geleverd.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je spel niet compleet is. Om het ontbrekende onderdeel van je spel te kunnen ontvangen kun je contact opnemen met ons of met de fabrikant van het spel, zodat het ontbrekende onderdeel zo snel mogelijk bij jou thuis is.
  1. Stuur een mail en laat ons weten wat je wil retourneren.
  2. Wij sturen je een verzendlabel. Print deze uit en plak hem over het oude verzendlabel, zodat je eigen adres niet meer zichtbaar is.
  3. Lever het pakket in bij een PostNL punt. Het pakketje wordt dan gratis verzonden. Bewaar het bewijsje van je verzending goed.
  4. Wanneer wij het pakket in goede orde hebben ontvangen en wanneer de retourzending voldoet aan de voorwaarden, storten wij het bedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.
Als je bestelling succesvol is geplaatst, krijg je automatisch een mail met daarin een bevestiging van je bestelling. Soms kan dit even duren. Heb je na een dag nog geen mail ontvangen? Controleer dan even of de mail niet in je spam terecht is gekomen. Staat de mail ook niet in je spam? Neem dan even contact met ons op.
Als je op de pagina van een product bent, wordt er aangegeven of het spel op voorraad is. Is het product dat je wil hebben niet meer op voorraad, of zijn er niet genoeg van het product op voorraad voor het aantal dat je wil bestellen? Laat het ons dan vooral weten. Indien mogelijk bestellen wij de producten dan graag voor je na. De levertijd op nabestellingen kan wel iets langer zijn. Als een product is uitverkocht, kun je je bij het product inschrijven om een mailtje te ontvangen wanneer het weer op voorraad is.
Nadat je retour-pakket bij ons in goede orde is ontvangen en wanneer deze voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het aankoopbedrag van de geretourneerde producten binnen 5 werkdagen op je rekening. Kijk voor de retourvoorwaarden bij "Wanneer kan ik mijn pakketje retourneren?".
Ben je op zoek naar een spel en kun je deze niet in de webshop vinden? Neem dan even contact met ons op! Waarschijnlijk kunnen wij dit spel wel voor jou bestellen en gaan wij dit voor jou uitzoeken!
Ja dat kan zeker! Dit doe je door op de afrekenpagina het 'verzenden naar een ander adres' hokje aan te vinken en dan het juiste adres in te vullen.