Verzending & levering
Verzending
– De verzendkosten van een brievenbuspakketje zijn €2,95.
– De verzendkosten van een standaard pakket zijn €4,95.
– Bestellingen vanaf €75 worden gratis verzonden.
– De verzendkosten voor het versturen van een pakket naar België zijn €6,95.
– Bestellingen vanaf €75 worden gratis verzonden.
In principe is het helaas nog niet mogelijk om bij ons iets te laten verzenden naar andere landen dan Nederland en België. Kom je uit een ander land en zou je toch graag iets willen bestellen? Neem dan contact met ons op. Dan zullen we samen kijken naar de mogelijkheden.
Tuurlijk kan dat! Laat tijdens het bestellen in de opmerkingen achter dat het gaat om een cadeau en dat je het graag ingepakt zou willen hebben. Dan zorgen wij ervoor dat de producten ingepakt worden bezorgd!
Heb je een pré-order product besteld? Dan verzenden wij je bestelling pas als alle producten binnen zijn. Wil je de overige producten sneller ontvangen? Dan adviseren wij je om de pré order producten apart te bestellen en dus twee bestellingen te plaatsen.
Levering
Wanneer je je bestelling voor 16:00 uur op een werkdag hebt geplaatst, verzenden wij je bestelling nog dezelfde dag. De levertijd van deze bestellingen is 1 – 2 werkdagen*. Bestellingen in het weekend en op feestdagen zijn hiervan uitgezonderd, deze worden de eerst volgende werkdag verzonden. Bestellingen worden verzonden (via MyParcel) via PostNL. PostNL bezorgt pakketten van maandag tot zaterdag.
*Vertragingen bij PostNL hebben wij helaas niet in de hand.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, krijg je automatisch een mail met een bevestiging van je bestelling. Heb je geen mail ontvangen? Controleer dan je spam of neem contact met ons op.
De status van je bestelling kun je ook terugvinden op je accountpagina. Als je pakket is afgeleverd bij PostNL krijg je automatisch een Track & Trace code via de mail, zodat je je pakketje kan volgen.
Wanneer je een bestelling plaatst, kun je ervoor kiezen je bestelling op een ander adres te laten bezorgen, door op de afrekenpagina het hokje ‘verzenden naar een ander adres’ aan te vinken. Vul daarna het adres in waar het pakketje naar toe moet.
Als je niet thuis bent op het moment dat het pakket bij jou bezorgt wordt, zal de bezorger eerst proberen het pakket bij een van je (directe) buren af te leveren. Is dit niet mogelijk? Dan zal de bezorger het pakket weer meenemen en de volgende dag opnieuw aanbieden bij jou thuis of afleveren bij de dichtstbijzijnde afhaallocatie. Hier kun je het pakket vanaf de volgende werkdag afhalen en hij blijft tot één week liggen.
Dat is vervelend! Vertragingen bij PostNL hebben wij helaas niet in de hand. PostNL hanteert een maximale levertijd van 10 werkdagen. Vermoed je dat je pakket kwijt is? Neem dan contact met ons op! Wij proberen het dan zo snel mogelijk voor je op te lossen.